Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Coffton | użytkownik

imię i nazwiskoCoffton adresHarlow zarejestrowany20.08.2008 @19:56:00 ostatnio na stronie13.04.2016 @21:11:02



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/djcoffton Gadu-Gadu1914688
digarty102 komentarze497 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jlaka    27.04.2011 @20:15:06
dzięki za komentarz .../Pozdrawiam
_______
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających ....
~patrycja1419944    04.04.2011 @16:51:39
dzięki
~malers    03.04.2011 @22:21:39
bylem i sie nie przyznalem hehehehe ;p
moich staruszkow zabralem do londka sory nie bylo zabardzo jak sie spichnac wszystko na biegu
_______
NIKON RULEEEZ
~rewanzmysli    06.11.2010 @11:34:46
_______
`łapać życie, gubiąc rytm..
~avis253    06.11.2010 @00:58:13
dziękuję Ci
~Madline    14.07.2010 @15:54:16
podoba sie to jest
_______
Wejdź, obejrzyj, skomentuj.
Po to tu jesteś.
~yolly    23.04.2010 @22:39:31
Dziękuję ...i pozdrawiam
~avis253    15.04.2010 @23:57:45
dzięki za komentarz.nie moge niestety na razie pozwiedzać Twojej galerii bo net mi strasznie muli ale jak sie uspokoi to przyjrze sie Twej twórczości.pozdrawiam.hej!
~fisty    13.04.2010 @23:52:50
thx za rewelkę
~DominiS    06.02.2010 @00:41:28
swietne zdjecia robisz
_______
Jonson Baker
~lukfat    26.11.2009 @23:47:19
ale tylko w sensie odległości. bo widok jak z Sahary
~lukfat    26.11.2009 @23:43:31
heh, bardziej stawiałem na afrykę
~Sauniere    17.11.2009 @16:29:13
było podpisane ,,fotografia fotomontaż,,Ale to nie istotne.
~Sauniere    16.11.2009 @17:33:42
To jest montaż ,tablica jest żebyś wiedział co jest za miejsce.Było to zamierzone.Dziękuje za wizyte , nie musiało się podobać, pozdrawiam.
~grzehooFR    13.11.2009 @14:37:51
Dzieki bardzo
~PiotrOborski    04.11.2009 @23:51:49
... dzięki za komentarz i opinię ... u Ciebie także ciekawie / zachęcająco ... pozdrawiam
~PiotrOborski    04.11.2009 @23:33:02
... miło, że się podoba ... dziękuję ... po 24 ... cz. ostatnia z serii: fotka ... 1 ...
pozdrawiam,
~malina089    25.10.2009 @23:13:18
Santorinii (Wycieczka z Krety )
~fairything    22.10.2009 @14:14:23
dzięki
~myordinaryworld    13.07.2009 @10:01:49
Dzięki
~mgmdg    13.07.2009 @00:00:49
kolorowych i dziękuję
_______
http://www.malkor.digart.pl czyli... inna ja
~arjon7    09.07.2009 @21:23:48
kotek może i ładny ale zdjęcie ogólnie nie ma w sobie nic... (
_______
Spin Hard go pro !
~arjon7    09.07.2009 @21:20:09
Dajesz rewelacje takim fotką ?? Tragedia chłopie ...
_______
Spin Hard go pro !
~Expiration    25.06.2009 @23:30:57
dzieki za koment
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt